سبد خرید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo-ppt90 new

بررسی و عملکرد ریز فضاهای هتل

قیمت:

رایگان

توضیحات کلی پاورپوینت:

-از ابتدایی ترین نکات، وجود روشنایی و نور کافی در قسمت پذیرش هتل است. بهتر است تا جای ممکن این قسمت را با نور کافی طراحی کنید تا به مخاطب در دیدار اول خود تصور وهم انگیز و خسته کننده از هتل شما دست ندهد.

-پس از آن نیز باید فضای کافی را پذیرش هتل خود در نظر بگیرید. مطمئنا هر هتل در زمانی از سال، مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب میکند. این قسمت را به صورتی طراحی کنید که در زمان شلوغی، باعث ایجاد یک ذهنیت بد در مخاطبان داخل و خارج از هتل نشود.

-به عنوان آخرین نکته ساده و بدیهی نیز باید به تمیز بودن پذیرش هتل اشاره کرد. شاید این موضوع در نگاه اول به دکوراسیون و طراحی داخلی مرتبط نباشد اما باید دقت داشت که اغلب اوقات، پذیرش هتل در مقابل “در” قرار دارد و باید به صورتی طراحی شود که دائما مستعد دریافت گرد و خاک و آلودگی از بیرون نباشد.

-لابی هتل و بخش پذیرش را می‌توان دو قسمت متصل و یا حداقل مرتبط به هم دانست. پس این دو به صورت مستقیم بر یکدیگر تأثیر دارند.

-میز رسپشن قسمتی از لابی هتل می باشد و باید به گونه ای باشد که جلوی چشم مسافر قرار داشته باشد و مهمان پس ار ورود به دنبال پیدا کردن آن نباشد و معمولا روبروی در ورودی هتل قرار میگیرد.

-برای این بخش باید فضای مورد نیاز در نظر گرفته شود تا ازدحام اضافه ایجاد نشود و برای تمامی مسافران فضا برای ایستادن و انجام کارها وجود داشته باشد.

-مسافران اغلب با چمدان جلوی پذیرش حضور میابند تا مراحل لازم برای تحویل اتاق را انجام دهند و کوچک بودن میز رسپشن باعث کلافه شدن افراد میشود.

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر" را ملاحظه نمائید.

لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت :

  • فضاهای مورد بررسی
  • سر در ورودی
  • طراحی سردر ورودی
  • پذیرش
  • ۱) شخصیت مخاطب خود را تعریف کنید
  • ۲) هماهنگی را حفظ کنید
  • ۳) از اهمیت در ورودی غافل نشوید
  • ۴) میز پذیرش هتل چگونه باشد؟
  • ۵) چیدمان میز پذیرش هتل
  • ۶) اهمیت لابی در دکوراسیون پذیرش هتل
  • اهمیت لابی هتل
  • میز رسپشن
  • یک پذیرشگر هتل باید
  • مهمانان از لابی هتل چه استفاده هایی می کنند؟
  • امکانات رایگانی که باید در هر لابی هتل وجود داشته باشد

 

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , ,