سبد خرید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo-ppt90 new

مرکز تجاری پارادا Prada Aoyama

قیمت:

۳,۰۰۰ تومان

توضیحات کلی پاورپوینت:

-این مركز تجاري با مساحتی حدود 10000 مترمربع با برگزاري كلكسیون ها و نمايشگاه ها از گروه هاي مختلف درپايیز 1999 در توكیو افتتاح شد.

-ايده اصلی در طراحی اين بنا فرم قسمت هاي خارجی، پوسته و فضاهاي داخلی با همديگرتلاش می كنند به هويت بنا يك شخصیت متغیر بدهند.

-پروفیل هاي شیشه اي بیرونی، ارتباط بیننده با لوله هاي افقی، پشتیبان هاي عمودي داخلی و چشم انداز سايت اطراف از میان پنجره سعی در القا شخصیت دهی مورد بحث می باشد. اين شیشه به مانند چشمی بین شهر و فروشگاه و بالعكس با انكسار و تمركز زواياي ديد عمل می كند.

-تغییر زاويه ديد از میان طاق هاي درونی و بیرونی روشی است كه هر كدام تاثیر متفاوت تر از شیشه هاي معمولی ايجاد می كنند. اين مسئله دلیلی بر تصادفی نبودن تركیب ناهمگن فرم ساختمان و نماي آن می باشد.

-هرتزوگ و دمورن خلاقیت جالبی را در استفاده از مواد معمولی و در دسترس ارايه می كنند؛ استفاده از گابیون هايی كه باريگ پر می شوند و اغلب در خاكريزهاي كنار بزرگراه ها می توان يافت يا صفحات آهنین پیچ در پیچ كه ياد آور شبكه هاي فاضلاب می باشند.

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر"را ملاحظه بفرمائید.

لیست مطالب داخل این پاورپوینت:

بخش اول: آشنایی با معماران هرزوگ و دمورون(7ااسلاید)

  • بیوگرافی
  • مبانی فکری هرزوگ و دمورن

بخش دوم: بررسی مرکز خرید پارا اثر هرزوگ و دمورون(29اسلاید)

  • موقعیت مرکز تجاری پارادا
  • ایده و هویت بنا
  • فرم و نمای ویژه ساختمان
  • خلاقیت در استفاده از مواد
  • تغییر کارکرد مصالح
  • توصیف معماران از پروژه
  • تنوع هندسی
  • هماهنگی نما و سازه
  • تصویر ورودی مرکز تجاری پارادا

بخش سوم: پلان ها ، برش ها ، نماها و مدل های مرکز تجاری پارادا (28اسلاید)

 

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,