سبد خرید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo-ppt90 new

جایگاه فناوری‏های نوین در آموزش (هوشمند سازی مدارس)

قیمت:

رایگان

توضیحات کلی پاورپوینت:

  • تعريف مدرسه هوشمند :

مدرسه هوشمند، مدرسه‌ فيزيكي است كه كنترل و مديريت آن مبتني بر فناوري شبكه و رايانه مي‌باشد و محتواي اكثر دروس آن الكترونيكي است و سيستم ارزشيابي و نظارت آن هوشمند است.

  • تفاوت مدرسه هوشمند و مدرسه سنتي :

در مدرسه هوشمند، برنامه درسي، نظام ارزشيابي و محتوي درسي با ساير مدارس سنتي تفاوتي ندارد.

تنها از قابليت‌هاي فناوري اطلاعات براي تعميق يادگيري و انتقال بهتر محتوي درسي استفاده مي‌شود.

مدرسه هوشمند يك مدرسه مجازي نيست كه ارتباط فيزيكي بين معلمان و دانش‌آموزان در آن حذف شده باشد.

مدرسه هوشمند در فضاي فيزيكي مدارس سنتي شكل مي‌گيرد.

  • چشم‌انداز مدرسه هوشمند :

  مدرسه هوشمند سازماني است يادگيرنده كه در آن نسلي خلاق و توانمند در عرصه‌هاي زندگي و توانا در خلق دانش تربيت مي‌شوند.

  • ماموريت مدرسه هوشمند :

  فراهم نمودن بسترهاي انساني، سازماني، فني و ارتباطي لازم براي تحول مدرسه از يك سازمان سنتي به يك سازمان يادگيرنده

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر" را ملاحظه نمائید.

لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت :

  • به دنبال چه آموزشی باشیم
  • مثال صنعت و فناوری – اولین کامپوزیتها
  • فناوری چه نقشی در زندگی آینده دارد؟
  • آموزش و آموختن چگونه باید باشد؟
  • نقش فناوری‏های نوین در آموزش و آموختن
  • روش‏های نوین آموزشی چگونه باید باشد؟
  • مثال‏هایی از تغییرات جهانی در اثر فناوری
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • اهداف کلان در افق چشم‌انداز 1404
  • کتاب نقشه راه مدارس هوشمند راهنمای مدارس در مسیر هوشمندسازی
  • سئوالات اصلی در مورد مدرسه هوشمند
  • تعریف مدرسه هوشمند
  • تفاوت مدرسه هوشمند و مدرسه سنتی
  • چشم‌انداز مدرسه هوشمند
  • ماموریت مدرسه هوشمند
  • اهداف مدرسه هوشمند
  • راهبردهای مدرسه هوشمند
  • محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوی چند رسانه‌ای
  • مدیریت مدرسه توسط سیستم یکپارچه
  • مدل عملیاتی مدرسه هوشمند
  • کمیته فنی مدارس هوشمند
  • ضرورت های هوشمندسازی مدارس
  • چرایی توسعه مدارس هوشمند
  • سیر تحول روش‌ها و نظریه‌‌های یادگیری
  • مکتب هوش چندگانه

 

 

برچسب ها:

, , , , , , , , , ,