logo-ppt90 new

برندسازی شهری ( دو پاورپوینت )

قیمت:

۷,۵۰۰ تومان

توضیحات کلی پاورپوینت:

-در برند سازی شهری هدف این است که شهری که مکانی معمولی برای بازدید کنندگان و توریست ها هست، به شهری جذاب و وسوسه کننده برای توریست ها و دیگر اقشار تبدیل شود. امروزه برندسازی شهری یکی از تاثیر گذارترین و مهمترین فعالیت های بازاریابی به محسوب می شود که تاثیر زیادی در موفقیت برند، محصول و خدمات دارد.

-اهل فن در مورد برندسازی شهری و اهمیت آن توضیحاتی داده اند. آن ها می گویند در دنیای امروزه که رقابت شدیدی وجود دارد، شهرها نیز باید دستخوش تغییر و تحول شود. وقتی برند شهری قوی باشد، به اقتصاد آن شهر کمک می شود و در نتیجه این امر توسعه شهر حاصل می شود.

-برندینگ شهری نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه و افراد سرمایه گذار ایفا می کند. هر چه بیشتر برای معرفی کردن یک  شهر تلاش شود جذب سرمایه داخلی و خارجی نیز بیشتر به سمت این شهر می آید.

-استراتژی های برندینگ شهری اگر به خوبی بازاریابی شده باشند باعث تقویت احساس جوامع مختلف نسبت به آن شهر می شود، این امر باعث میشود روابطی بین کسب و کارهای مختلف و بازدید کنندگان به وجود بیاید.

-در برندینگ شهری باید روی مواردی خاص که شهر را از دیگر شهر ها متمایز می کند مانور داد. این کار در کوتاه مدت انجام نمی گیرد و باید برای آن برنامه ریزی بلند مدت انجام داد .

-مراحل برند سازی شهری :

  • ۱.سنجش شهر برای مشخص شدن نقاط قوت و ضعف آن
  • ۲.از یافته های به دست آمده در مورد شهر تفسیری داشته باشید
  • ۳.توجیه بودن افراد در مورد شرایط رقابتی و جایگاه شهر
  • ۴.ایجاد چشم اندازی برای شهر و فهرست کردن این موارد
  • ۵.تعیین استراتژی مناسب برای گسترش و ارتقای شهر یا فرآیند برندسازی شهری

-برند شهر به صورت روزافزونی به مثابه دارایی مهم در راستای توسعه شهر و همچنین ابزاری اثربخش به منظور تمایز، بهبود جایگاه و افزایش نفوذ و اعتبار شهر، انگاشته می شود.

-جهانی سازی موجب تحرك جهانی منابع، سرمایه ها و انسان ها شده است. از این رو رقابت شهرها به منظور جلب توجه، تمرکز، سرمایه، کسب و کار، بازدیدکنندگان، استعدادها و رویدادهای مهم شدت یافته است. ایجاد برند شهری به مثابه یک ابزار راهبردی جهت ایجاد مزیت رقابتی یک شهر، به یک کنش مرسوم تبدیل شده است.

-راهبرد دشوار برندسازی  شهری ایجاد هویتی برای شهر است که از گستره ای از متغیرهای مفهومی نظیر تاریخ، مردم شناسی، اقتصاد، سیاست و خط مشی ها توسعه یافته است.

-فرایند برند سازی شهری موضوعی پیچیده و چند بعدی بوده و گروه های زیادی از فعالان با اهداف انگیزه ها و منافع متفاوت در شکل گیری ان مداخله دارند. این متغیرها در طیفی زمان بر بر شکل گیری تغییر و تسریع پدیده برند شهری تاثیر گذارند. از سویی نتایج چند گانه در حوزه های مختلف اقتصادی(همچون افزایش درامد، رونق فضای کسب و کار،گردشگری،تمایل یه سرمایه گذاری درونی و بیرونی) و اجتماعی (همچون بهبود کیفیت زندگیع بهبود نفوذ شهر، گرایش به تعامل و تمایل به مهاجرت) به عنوان پیامد های برندسازی شهری قابل طرح میباشند.

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر" را ملاحظه نمائید.

لیست مطالب داخل پاورپوینت اول : ( 26 اسلاید )

  • مقدمه
  • برندسازی شهری یا place branding
  • اهمیت برندسازی شهری
  • نقش برندیگ شهری در صنعت توریسم
  • نظریات درمورد برندسازی شهری و توریسم
  • نظریات
  • چرخه موفق برندسازی شهری
  • فرایند برندینگ شهری
  • مراحل برند سازی شهری
  • برندسازی شهری طبیعی یا مصنوعی
  • در اخر

لیست مطالب داخل پاورپوینت دوم : ( 25 اسلاید )

  • مقدمه
  • تعریف ومفهوم
  • سیر تاریخی مطالعات برند شهر
  • میزگرد مباحث برند شهری
  • گزاره علمی و کاربردی حاصل از نشست تخصصی « برند شهر تهران »:
  • برندسازی شهری برای کلان شهر کرج
  • شاخصهای تاثیرگذار
  • اهداف
  • منابع و مآخذ

 

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , ,