سبد خرید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo-ppt90 new

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو (با بررسی نمونه های موردی)

قیمت:

۷,۰۰۰ تومان

توضیحات کلی پاورپوینت:

-نمایشگاه اتومبیل از فضاهای تجاری محسوب میشود که بایستی به گونه ای طراحی شود تا امکان بازدید از نمایشگاه و سهولت در رفت و آمد ها را سبب شود . در طراحی نمایشگاه ماشین نکات زیادی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به ایجاد فضایی مدرن ، دلنشین و دعوت کنندگی برای کاربران نام برد که استفاده از متریال های نوین ، سبک طراحی متفاوت در فرم های منحصر به فرد و نو و نورپردازی مناسب نقش بسیار موثری را در جذابیت فضا ایفا می نماید .

-برای طراحی فضای نمایشگاه خودروهای لوکس ، به متریال نوین و مدرنی نیاز دارید که بتوانید طرح های خلاقانه و زیبایی را فراهم آورید . نکته دیگر در طراحی نمایشگاه اتومبیل ، نورپردازی می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است . چرا که نورپردازی مناسب باعث می شود تا جلوه خودرو ها بیشتر نشان داده شود .

طراحی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شامل 8 بخش کلی می باشد که به شرح زیر است :

1) اداری : پرسنل ، ریاست ، حسابداری ، بایگانی ، ارتباط با مشتری ، خرید و فروش و . . .

2) نمایشگاهی : قسمت های مختص به هر نمایندگی شامل : tllkljfdf.]]]hgyfgbf,سایپا،ایران خودرو و . . .(این قسمت باید در مکانی چشم گیر قرار بگیرد .

3) تعمیرات : نمایندگی تعمیرات خودرو، انبار قطعات : رنگ و شیشه و پیچ . . .

4) پارکینگ : قسمت کارمندان ، بخش خرید ارباب رجوع ، ارباب رجوع تعمیرگاه ، بخش انتظار . . .

5) فروشگاهی : فروش انواع قطعات شامل : لاستیک ، ضد یخ و . . .(فروشگاه باز : بصورت پیشخوان که در پشت آن اجناس قرار گرفته و هر بخش فروشنده مربوط به خود را دارد و سپس بخش حسابداری و صندوق فروشگاه قرار میگیرد .)

6) کافی شاپ و فست فود : شامل بخش خدمات رسانی به مسافران ، فضا تفریحی کوتاه مدت و کافی شاپ و فست فود در فضا باز و نمازخانه و سرویس بهداشتی در این بخش قرار میگیرد .

7) تعیین ورودی : یک ورودی ماشین رو برای بخش تعمیرگاهی و یک ورودی پیاده را شامل میشود .

8) لابی : این بخش با قسمت اطلاعات ، اداری ، فروشگاهی ، سرویس و پله در ارتباط می باشد و نیازی نیست که با قسمت تعمیرگاهی و انبار قطعات ارتباط مستقیم داشته باشد .

برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر" را ملاحظه نمائید.

لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت :

  • نمایشگاه خودرو
  • مفهوم نمایشگاه
  • بررسی طراحی نمایشگاه ماشین
  • طراحی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شامل 8 بخش کلی می باشد که به شرح زیر است
  • نکات طراحی
  • نورپردازی نمایشگاه
  • کارگاه ها : نمایشگاه ها و تعمیرات خودرو و تعمیرگاه های اتومبیل
  • نکته طراحی فضای نمایش خودرو
  • تعمیرگاه های خودرو
  • قوانین پایه تعمیرگاه های نمایندگی
  • تعمیر گاه خودرو

-بررسی نمونه های موردی :

  • 1-نمایشگاه خودرو تهرانپارس ( معرفی ، پلانها ، تصاویر )
  • 2-فروشگاه و نمایشگاه اتومبیل کارما نیاوران ( معرفی ، تصاویر و اصول طراحی )
  • 3-طراحی نمایشگاه خودرو هیوندا جنسیس، سئول ( معرفی ، کانسپت ، توضیحات ، تصاویر )
  • 4-طراحی داخلی نمایشگاه خودرو آئودی در شهر مونیخ ( معرفی ، توضیحات ، تصاویر )

-ریز فضاها ، متراژ و مکان قرار گیری آنها

 

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,