لیست مطالب داخل این پاورپوینت:
- چکیده
- مقدمه
- محل و مسیر خط اصلی استانبول
- 1-1 زمین شناسی منطقه
- 2-1 حفاری و پشتیبان
- اندازه گیری نشست های سطحی و همگرایی ها در متروی استانبول
- اعمال روش قوس چتری
- NATM و UAM مقایسه ی نشست های سطحی برای
- نتیجه گیری و پیشنهادات
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
| تعداداسلاید | پاورپوینت اول : 38 اسلاید پاورپوینت دوم : 80 اسلاید |
|---|---|
| دسته بندی | حمل و نقل و راهسازی |
| برچسب ها | Middle East, tbm, ایستگاه مترو, تونل, تونل زنی, تونل سازی, حفاری تونل, حفر تونل, حمل ونقل, حمل ونقل ریلی, راه اهن, روش های تونل زنی, روش های حفاری تونل, ریل, سازه زیرزمینی, سگمنت, قطار, قطار زیر زمینی, ماشین TBM, مترو, مترو ترکیه, متروی استانبول, مهندسی تونل, پاورپوینت عمرانی, پاورپوینت معماری |
در حفاری تونل مترو، کنترل نشست های سطحی مشاهده شده قبل و بعد از حفاری مهم است، که باعث وارد آمدن خساراتی به ساختارهای سطحی می شود. تونل مترو نمی تواند انتظارات مورد نظر را برآورده کند و کارایی تونل مترو از بین می رود برای این منظور حفاری مرحله ی دوم تونل متروی استانبول بین آنکاپانی و ینیکاپی مورد مطالعه قرار گرفت.
زمین این بخش از خاک رس، سنگ رس، ماسه و خاک کود (مارل) تشکیل شده است . روش تونل زنی جدید اتریشی (NATM) در تونل هایی که دارای سطح مقطع 36 متر مربع بودند استفاده شد.
در این مطالعه نشست های سطحی برای NATM و روش قوس چتر (UAM) در مناطق حساس مقایسه شده اند. در نتیجه ی این مطالعه، مشخص شد که تغییر شکل های سطحی مخصوصا در خاک رس را می توان به صورت کارآمدی با استفاده از UAM کنترل کرد.
توجه : همراه با این فایل یک پاورپوینت دیگر با 80 اسلاید ، به زبان انلگیسی و با عنوان زیر قرار دارد که به بررسی تونل زنی با TBMدر کشور ترکیه و خاورمیانه میپردازد :
An Overview of TBM Tunnelling in Turkey and Middle East
برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت قسمت "اطلاعات بیشتر"را ملاحظه بفرمائید.
لیست مطالب داخل این پاورپوینت:
برچسب ها: